nattsvart

2009-01-27 @ 23:54:48
Jag förstår varför jag inte har så många läsare, det ända jag skriver är att jag pluggar, det är tråkigt för mig att göra det. Hur tråkigt är det då inte för andra att läsa om hur tråkigt jag tycker att pluggning är? Nej skärpning, från och med nu ska jag skriva om intressanta saker such as:

* jag ÄLSKAR makeover program, alla ser så lyckliga ut i slutet
* idag blev jag kvitt min rosa hudton, tackar alla make up utbildade som vet vad ni pratar om

* mamma tycker vi ska åka till rom, jag bangar inte
* imorgon SKA (märk ska, för detta måste ske) jag träna med A på friskis och svettis och lyssna här: jag. ser. fram. emot. det.
* jag vill plugga på universitet, helst juridik, där är så vrålsnygga killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0