Happy, Happy

2009-01-02 @ 15:12:24

Snabbtinläggnuva! Satt just och kollade min facbook och min utvärdering låter: ALLA fyllebilder från nyår + middagar liggr uppladdade, har man missat någon är det för att ens egna klänning inte satt som den skulle eller för att man var omringad av "fel" personer (vilketinte borde hända en så planerad kväll som denna). Alla är glada och har fina vinglas i händerna (hallå, vi är 16/17. vem gillar vin?), fyllestrulen har addats och kommentarer i stil med: "oj, det där kommer inte jag ihåg" och "tack för igår kväll/natt" haglar in över händelser.

Men ja, så kan man också se på det. Frågar du vilken annan unge i min ålder så var det "the night of the year".



(klockan är kanske 00.02 eller något, vi har såklart missat tolvslaget men är lika glada ändå!)

Man blir ju trött. Mitt nyår var rätt lugnt (om man bortser från Anna, men hon är alltid hyper så) och trevligt. Nu ska jag återvända till verkligheten och börja plugga hbilistoria.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: lojs

vi måste snacka... hahahaha

2009-01-02 @ 15:32:09
Postat av: Anonym

2009-01-04 @ 14:08:47
Postat av: Anna

ta en titt på mina auktioner på tradera :)

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1542018&listtype=0

2009-01-09 @ 02:16:31
URL: http://abananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0