Familjen Andersson:

2009-01-11 @ 21:53:05

P: Har du städat klart ditt rum? (märk att mina föräldrar fortfarande tjatar på mig om detta, en gnutta pinsamt faktiskt)

E: Njae...

P: Vaddå njae, har du eller har du inte?

E: Jag har börjat (vilket självklart inte är sant, jag hade lika gärna kunnat dra till med "ja, jag är helt klar" men där kommer är ju sanningen fram lite snabbare)

P: Men Emilia, du skulle ju ha varit klar för 5 ½ timme sedan, du är snart 18 och vuxen.

E: (Skäms först men får sedan en snilleblixt) För 5 timmar sedan var jag ju inte ens hemma, och jag fyller 17 om en månad!

Ha, the battle is won och konklusionen lyder: Mina föräldrar ÄLSKAR att överdriva saker och jag är fortfarande en omogen 12-åring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0