dagens insikter

2009-01-29 @ 17:38:18
Heeej!
...inget svar.
det brukar alltid vara tvärtom för mig men idag hände det IGEN, jag får ett hej rakt upp i ansiktet och kollar frågande på personen och ler lite hasigt men utan att yttra något alls. tro icke att jag inte ville skrika HEJJJ! det bara blir så.
jag och min stumhet, vi klär inte varandra.

mynt + automat = läsk förhoppningsvis men inte för skånetrafikens resenärer.jag känner sympati för du tappre mynt-i-stoppare som fick gå tomhänt från automaten på tåget. jag känner även sympati för mannen vars plast kasse går sönder i ena handtaget när han ska gå av tåget.

kära medmänniskor jag lider med er, för jag vet hur det känns. tänk er att ha missat sminket på morgonen eller att folk inte svarar i telefonen när de borde. hmm...life's a bitch!

nu....filippa bark!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0