Blondinemme

2009-01-28 @ 21:17:22
- Emilia är du modell?
- Nej...
- Okej
(några minuter senare efter att jag begrundat varför människan frågar mig detta...)
- Varför undrar du det? (snälla säg att jag skulle kunna vara en på grund av min flaggstångslängd eller nåt i den stilen)
- Nej jag såg bara bilder på dig på facebook i fina klänningar.
- Jaha, ja alltså jag har gått några visningar (jag är 100% ärlig här faktiskt) men jag jobbar ju inte som det.
- Nähä, men det var fint.
- Ja visst är klänningarna underbara...
- Njae alltså jag menade att du var snygg.

Damn it! Att jag aldrig fattar vart folk vill komma.
peace


Kommentarer
Postat av: linnea

haha. du underskattar dig själv!

2009-01-28 @ 21:59:24
URL: http://lindesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0