You got that something

2008-10-28 @ 10:39:33


Lite updates från mitt liv kommer här...
Lovet har börjat, det har varit efterlängtat en tid nu! Än så länge har jag varit hos Sonia på födelsedagsmiddag (därav bilden), sovit, skruvat ihop en hel garderob själv, träffat konfalägers vänner (och bestämt en tripp till Stockholm, excited!!!)och tatt farväl av Jenny & Linda som så väntat åkte till New Jersey och Florida över lovet. Kul för dom! Vi andra sitter här i regniga Sverige och jobbar, just det...som vanligt när jag jobbar uppdaterar jag min blogg flitigt. Just nu översätter jag en text från svenska till engelska, det är svårt eftersom den som skrivit texten från början inte har så bra svenska. I veckan ska jag hinna träffa Martina, ojoj vad det var länge sedan, och Linde, samma gäller för henne. Jag ska även tjäna ihop lite pengar så jag kan åka till Stockholm, det är så svinigt dyrt med tågbiljetter just nu. Men det ska bli skojsigt, jag längtar!

Även bestämt mig för att jag vill åka skidor i år, fast är inte hemma när resten av familjen åker (om allt går som det ska befinner jag mig i Florida över nyår!). Får försöka övertala någon att åka med mig över sportlovet eller liknande. Nu ska jag fortsätta mitt tragiska översättande. Ha en trevlig lovvecka svenska ungar!

/ E                                      

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Cool bild där i slutet, lite Moulin Monrooe feelings!



Kram

2008-10-28 @ 15:17:35
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: sofia

här är de också lite förnying :) nej inget lov än.. vi ska till new york i januari innan skolan börjar igen. så de är trots allt ett tag till. hur är lovet där hemma?

2008-10-28 @ 20:30:07
URL: http://sofiahagsund.blogg.se/
Postat av: siri

me love that last picture!

låt mig gissa att du har en mac? :)

2008-10-28 @ 21:47:53
URL: http://nohlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0