Valvaka

2008-11-04 @ 23:51:00
Någon mer som ska tillbringa hela natten framför dumburken och följa det dumma folkets röstande? Jag vågar inte sia om framtiden men hoppas starkt på att Obama får med sig majoriteten av folket mot en förändring. Oj vad poetisk jag blev. Nu ska jag i alla fall skala ännu en klementin och sätta mig på plats, kan möjligtvis behöva lite kaffe imorgon bitti. Kan kanske unna mig en chailatte på stationen innan historielektionen som börjar 08.30. Häerligt!



Halloween har ju passerat, såhär fina var vi! :)


Btw, gissa vem som har fått sitt första braiga IBbetyg? Emilia Andersson! Hon fick minsann å dar en stark 5:a på gränsen till 6:a (som såklart är max) på sin svenska uppsats. Oj vad energin till att plugga kom tillbaka!

So long!

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Fina!

2008-11-19 @ 23:05:21
URL: http://issylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0