If you never try, you'll never know

2008-11-11 @ 20:28:10

Hmm, snabbt nurå. Jag är peppad, jag fryser, jag har sett 10 polisbilar i Landskrona idag och jag är sjukligt trött på Sveriges gråa, regniga klimat. Vi ska flytta till Pildamm nästa år, det är deprimerande. Tack till renoveringen av Borgar.

Melina skickade precis en jätterolig inspelning från gbg, det är en diskussion om vem som är bäst i oth av Peyton och Haley, och ja. Jag kan ju inte direkt säga att jag har så värst bra argument. Hahah, den är väldigt underhållande, jag ger killen i fråga en rejäl omgång (ja jag skriker åt honom, om något om en social science lektion. nu förstår jag varför han inte gillade mig).

Love love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0