Första advent

2008-11-30 @ 12:07:54
Jag tror bestämt det är Söndag, det stämmer. Har redan pluggat till Biologiprovet som är på torsdag (bara så ni vet är klockan bara 12 än så länge och jag har redan pluggat, cred?) och nu ska jag snart sätta på mig min blårandiga tröja och dunjacka (emilia när hon är som bäst) och bege mig till Malmö. Jag ska se Jesus Christ Superstar med skolan, eller ja...vad är det? Jag och Olivia från vår klass, och några till, känns inte som att jag vet vilka det är. Sorgligt nog...

Idag är det första advent, lite småläskigt. Mamma har satt fram ljusstakarna och det blir bara mörkare och mörkare. Nej nu ska jag bege mig!

/EMILIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0