30/5-08

2008-05-30 @ 19:35:10
image37      image39
                        Originalet med stil                                   Kopian som skulle behöva lite träning



Hmm, hur har dagen varit? Jo, jättebra. Först började skolan väldigt sent så jag hann sova. Det var det bästa, i skolan var det till och med bara chill med cabaret träning. Kanske inte så mycket till det idag. Slapp min redovisning så Michelle körde mig till stationen för vidaretransport till Helsingborg. Träffade Linnéas danskompis Peter och fiklade med dom två på det nyöppnade Espresso house på Kullagatan. En av Peters många inspirerande idéer var att lägga sig och skrika på Kullagatan, vilket jag någon gång ska prova. Med så mycket folk som möjligt där.

image42  
                                       Jasså fröken?!

image43
                   Inspirerande förslag-Peter!


image44

                                                                    Siggelito och Storasyster das ego ;D



    Helskön buss körde förbi när jag väntade på Michelle :) 




Vidare hem till Linnéa och gjorde lite armband, jag vet. Min kreativa sida tog verkligen över idag, ett blev helt okej faktiskt. Nu ska jag snart käka och så, sen ska jag nog hem till mr. Engström för lite chilling.

Kommentarer
Postat av: Peter the creator

Tack för en nice dag! Det var trevligt att träffas.
Och mina ideér var nice :]

btw - va fan är det för bild ;O
Girls! I don´t Look like this!

2008-05-31 @ 11:00:48
URL: http://kjarsgard.blogg.se
Postat av: My

Vilka fina barn jag har :)))

2008-06-13 @ 13:13:19
URL: http://mammamy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0