28/5-08

2008-05-28 @ 17:32:59
Uppdateringar från msn.se

Ja jeflar!! Kolla in vädret för helgen, 27 grader på Söndag. Joss's lada blir finfint denna överheta dag: http://vader.se.msn.com/local.aspx?wealocations=wc:SWXX0017#details

image28Hade du betalat 35000 spänn för detta objekt?

Känns som att denna telefon är fett överskattad, 35000 spänn för en telefon signerad Dior? Som om de pengarna inte skulle behövas på andra ställen i världen?

Jag blir extremt arg över denna lyxkonsumtion. Kände att jag behövde avreagera mig.

Fick mitt betyg från matte a kursen nu, ett litet gulligt Vg blev det. Ändå helt okej, läste även upp mitt tal idag. Tror att det gick helt okej. Hmm, sista inlämningsdag imorgon...känns som att det är det här som har varit mitt liv i 4 år som nu helt plötsligt ska knytas ihop. Lite scary, men det är snart över och sen är det bara massa chill och Fran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0