26/5-08

2008-05-26 @ 20:10:30
Jag står inte ut med det svenska vädret, inge nog med att det ska ösa ner hela dagen så ska det även blåsa och göra mig ännu mer sjuk. Livräddade idag till och med, vad gör man inte för sitt jäkla idrottsbetyg. Det dränkt ett antal gånger och höll på att få upp allt vad vår trevliga skolmatsal hade att erbjuda idag i vattnet. Inte helt mysigt nej! Gick hela vägen tillbaka till skolan från badhuset för att träna till vår lovely cabaret, inga kommentarer när det gäller min dans. Jag skulle nog kunna fatta det om jag hade brukat lite allvar, men jag ser ju för jäkla kul ut det vet jag om.

Skrev till lite i mitt tal så jag kan tråka ut MVG-eleverna i åk 9 när det är das för tal på onsdag. Om de inte somnar till en utläggning om varför Strindberg är en så fantastisk författare så vet jag att jag har lyckats. För det är tråkigt till och med för mig. Dagens ugdomar alltså, kan inte uppskatta fin litteratur!

Nähä, nu är det nog dags att gå upp och lägga sig så man slipper plugga mer matte, ja jag vet att klockan bara är sisådär 8 på kvällen, men seriously? Jag skulle behöva sova ännu tidigare för att palla hela vår tråkiga skola! Dagens braiga grej var väl att skoltröjorna kom. Mitt namn syns på ryggen (Y).Dessutom är jag och Anabanana de enda i hela åk 9 på kunskapsskolan som har röda tröjor. Det är respekt det vänner, även vårt skämtfoto idager var ju jättebra! Känn ironin, jag ser ut som att jag ska ha ihjäl någon eller något ännu värre.

Btw kan MARTYNA inte lägga in en länk i sin blogg, Maartyna är kass! ;D

So long!!

Kommentarer
Postat av: MARTYNA

MARTYNA har lärt sig nu, dessutom är det inte OKEJ att du målar upp mig som någon trögfattande unge på din blogg!! :D

2008-05-26 @ 20:19:14
URL: http://hejhoppgummikropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0