25/5-08 Mors dag!!

2008-05-25 @ 20:16:27

Congratulation Mutter!!

Käkade precis väldigt god morsdag middag med hela familjen. Det var jättegott och vi käkade utomhus för första gången i år på vår altan, väldigt fin utsikt idag vill jag påpeka.

image3

En liten bild på Håkan förgyller dagen, även fast jag mest lyssnat på Stones idag @ Anna's. Måste faktiskt medge att de är bra, inte varit så förtjust i dem innan. Fixade klart vårt etik/moral-uppdrag, detblir säkert jättebra.

!OBS! Imorgon är det spexfoto i skolan, och 9:1 måste betala 300 kr till Michaela för skoltröjorna har kommit. !OBS!

Nej nu ska jag fixa lite inför imorgon, ska även livrädda så jag

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, Håkan förgyllar alla dagar! Nu förgyllde du min med en bild på honom. Wunderbahr! :D

KRAM!

2008-05-28 @ 21:25:04
URL: http://emmafransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0