24/5-08

2008-05-24 @ 19:51:28
Inte riktigt frisk som en nötkärna idag nej. Vet inte vad det kan bero på, det har ju varit jättevarmt på sistonde och inte borde jag då bli snuvig tycker man ju. Men jag hoppas vekligen att jag slipper ifrån den värsta sjukdomen av de alla: Förkyldning med stort F.

Ni som inte tänkt att titta på Eurovision song contest ikväll för att det är en skittävling och för att ni är av den uppfattningen att man inte kan tävla i musik (Ja, jag vet lite av dessa argument stämmer ju faktiskt) kan ju ändå slippa undan med kommentaren "Men jag kollar bara för att Björn är med" ikväll. För det är just vad han är, Björn Gustafsson ska läsa upp svenska folkets röster i kvällens tävling. Jag tycker att det är skäl nog att kolla.
Mitt i allt politiskt röstande så kommer vårt lilla ljushuvud in och bara är sådär underbar. Det är vad jag kallar underhållning. Jag vet, jag har ett weird tförhållandesätt to Björn, men jag kan inte hjälpa det.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/melodifestivalen2008/article2535525.ab

Kommentarer
Postat av:

haha... 12 påints gås to swiden

2008-05-25 @ 23:33:55
URL: http://familjenfisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback