23/5-08

2008-05-23 @ 19:22:44
image21












Snälla, snälla ge mig! :)

image22

Jag tror jag behöver ett par av dessa också.

Hmm, ska nog be mamma gå in och kolla min blogg. Då hade hon förstått att jag behöver detta :)
Slapp dag idag, gjorde inget i skolan jo lite grann om abort. Ganska intressant ändå, spelade även brännboll. Jag måste nästan berätta att jag kickar ass på brännboll. Mina slag känns ju som om de har gudarnas välsignelse eller något. Poetiskt jag vet, men det var ironi på hela det där om brännboll. Jag suger rent ut sagt, ska nog gå upp och mysa lite med familjen. De behöver mig precis som jag behöver ett par wayfarers right now!!

So long

Kommentarer
Postat av: nyfiken :)

var kan man köpa dom skorna? :D

2008-05-23 @ 21:50:39
Postat av: emilia :)

Ingen aning, hittade dem på elle.se i deras gladiatorsandal-reportage eller något. Prova där, har för mig att de var rätt dyra dock :(

2008-05-24 @ 19:03:08
URL: http://anderssonemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0