21/5-08

2008-05-21 @ 20:21:49
image14

Jefla onge :)
Tråk dag idag, jobbig fys. 14 varv på löparbanan= vilja att spy och knäont. Satt på bussen hem och busschauffören hälsade och gav mig min biljett. När han sedan skulle byta av sitt skift så skulle han kolla igenom bussen så att den såg okej ut. Tidigare hade ett gäng yngre killar med utländsk bakgrund suttit där jag satt, uppfört sig riktigt bra och det var inget problem alls. Det slog mig sedan att busschauffören nog måste brinna för sitt jobb efter att han gjort uttalandet "Här är ju snyggt, det är kul att se att killarna har skött sig, riktigt kul faktiskt". Typ dagen händelse eller något. Så tråkigt har jag haft. Men nu ska jag ta mitt liv samman och plugga lite amtte, jag förstår mina andragrads ekvationer. Dagens andra höjdpunkt.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0