17/5-08

2008-05-17 @ 14:27:10
image11

Älskar bilden!

Jag skulle bara vilja berätta att gårdagen var helt chill, inget speciellt hände. Imorse vaknade jag rätt så tidigt, mamma och pappa skulle tydligen iväg och fixa inför det stundande släktkalaset imorgon. Mamma sa att vi blir runt 30 pers, orka? Jaja, kan bli kul att få lite presenter i alla fall. Sen kommer äl antagligen minikussen Thor, han är alltid ett plus. Än så länge har jag bara städat lite på rummet, kollat tv och käkat. Inte så händelserik Lördag där inte. Ska snart iväg och handla mig en klänning som jag sedan innan velat ha så jag hoppas den finns och att den är lika snyggo som innan.

Ikväll är det först sista träningen för iår, lite sorgligt men ändå skönt. Kommer ändå träffa alla på fysen om en vecka igen så det är rätt lugnt. Vi är ett segdraget gäng, man blir inte av med varandra så lätt ;) Ska träna 1 ½ timme och sen bär det antagligen av till Elin för lite chillning. Kanske, fast inte helt säker ännu. Mamma ville ha mig hemma, och på ett sätt känns det som att jag borde lyssna på henne lite grann idag. Aja får se.

Nu får jag nog klä på mig så vi kan åka, pappa börjar bli otålig. Orkar inte länka idag, får göra det imorgon eller nåt. Ändå ingen som trycker på länkarna.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0