16/5-08

2008-05-16 @ 19:37:14
image12


Godkväller!!

Just got dissed by Linnea :*  Ska väl dega istället i think, fetetrötter efer skoljoggen idag (23.29 på 5 km, stolt!) Tränade även direkt efteråt, hmm...Hur bra gick det? Behövdes inte spolas efter jag hade varit igång. Jätteblank polerad var isen.

Pratar med Elin just nu, blir nog lite Guitar Hero tonight med henne istället. Trevligt, om någon känner att den vill joina oss i vår tuffhet så får ni gärna slå en pling. Vi är öppna för förslag :)

Ja, idag då? Först skolan, tråk. Sen den fruktade skoljoggen, det gick väl helt okej. Tror jag var snabbast tjej i 9:an iaf, små skitsjuor sprang om mig...Död åt dom! Nej, det är kul att se att det är lite tjejer som springer bra också. För förr om åren har det varit katastrof, typ mer än hälften av alla har kommit in på G. Det är inte ett bra snitt för en skola. Nog gnällt om det, Pelle är nog den skönaste läraren nånsin. Om man någon gång ska ha en förebild om man ska utbilda sig till lärare så är det Per Grumert. Han tar ju allt till en helt ny nivå, tackar för den trevligaste uppvärmningen av frasen "Heja!" idag. Även stationen Pelle var väldigt uppskattad, mest för att han hade musik och vatten. Nog pratat om det, det var jobbigt hur som helst.

Sen isträning, ja...dåligt är nog enda ordet. Gnälliga föräldrar som inte respekterar våra omklädningsrumsregler och leker med sina ungar där vi ska byta om är helt klart ett stort minus. Inte nog med att de intog vårt "space" så hade dom mage att vara otrevliga när vi snällt bad dem att avlägsna sig. Underligt hur vuxna människor kan bete sig så.

Sov en timme framför tv:n, vet inte om jag har skickat ännu ett sms i sömne till Anna. Det är lite scary, som om du har fått något så fattar du varför. Jag vaknade sen tillslut av att jag låg och grät i sömne, eller medvetet jag vet inte, till Hallelulja som spelades på tv. Läskigt det med, men jaja. Nu ska jag sätta igång Guitar Hero så ska Elin få sig en ordentlig match.

picnik.com
Skön sida till bildredigering.


So long!
Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0