15/5-08

2008-05-15 @ 16:03:16


image9







































image10







































Absolut sommar nuva! Bilder med bikini (inte här) och solnedgång, och jag gillar det skarpt.


VG på nationella i matte, ändå rätt bra. Fett arg var jag först, men jag insåg att jag ändå kan få MVG om jag jobbar upp mig :) Elin fastnade i bebisgungan idag, hmm. Ja, är man liten så. Appropå bebisar har det varit två stycken sådana på skolan idag, en Siggelito (Sigge) och en lärares son som jag inte har en aning om vad den heter. Söta, söta även om jag inte brukar vara så stort fan av små pluttisar så vida de inte heter Thor och är min kusin.

Ska snart träna nuva, bara isträning idag. Skönt, sprang och gjorde fys igår innan jag och Elin badade. Det är rätt skönt att jag bara har 3 isträningar innan isen är slut. Sen är det bara fys, ska ändå bli rätt så kul. Ska stå nån lutz idag så jag slipper ha det hängande över mig hela sommaren.


Sen ska det pluggas matte, och ladda inför skoljoggen som jag tar väldigt seriöst på. Men jag tycker att om man har förmågan att springa snabbt så varför inte göra det och istället skita i det som alla andra seriösa på Kunskapsskolan i Landskrona? Dessutom ska jag ta ut min ilska över Christians hånflin när han insåg att han hade fått bättre betyg än mig på matten imorgon när jag springer.

Inbjudan till balen (festen?!) kom idag, typ några veckor försent kära åttor. Dessutom kan man ju inte springa imorgon eftersom att man ska göra nåt jätte ansträngande efter. Typ shoppa! Klick på det!!

Jaja Winnerbäck är tillbaka, sommartecken där med. Kom Änglar får en att rysa i hela jäkla kroppen och därför ska jag lyssna på den nu :) Samma gäller duetten med Miss Li - Om du lämnade mig nu. Elegi och Kom ihåg mig är också klassiker :) Lägger länkar längre ned.


Lars Winnerbäck - Elegi     http://youtube.com/watch?v=fxKH_9nEQAI
Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig    http://youtube.com/watch?v=YWkI4zQDzY8
Lars Winnerbäck & miss Li - Om du lämnade mig nu    http://youtube.com/watch?v=rWUmyXknwpc
Lars Winnerbäck & Lisa Ekdahl - Kom Änglar   http://youtube.com/watch?v=BXAe4xruJNI

So Long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0