14/5-08

2008-05-14 @ 15:21:37
image7

Haha, en "gammal" bild. Kanske en månad sen, kallt var det i alla fall...som tusan!

Men jaha, skola idag var det ja! Segt att komma igång efter vårt lilla "lov" på 4 dagar istället för 2. Men helt okej, gjorde lite matte och redovisade två steg, det var skönt att bli av med det. Bara 2 veckor kvar nu, men men. Sen är det över föralltid. Skoltröjorna är nu beställda, de blir säkertbra. Btw, vem har skrivit PUTTE som namnteckning på baksidan? Förklara för mig vem i min klass som nånsin blivit kallad för PUTTE?!

Kollade precis på en film från valborg som jag inte sett innan på min kamera, ja jag ska inte nämna vem som skriker högst av pågarna till "I feel like a woman". Käkar även digestive och dricker mjölk just nu samtidigt som jag försöker komma på om det är vettigast att springa innan eller efter isträningen idag, gissar på det sistnämna. Ska ut och sola om ett tag, det är ju sånt sommarväder här i söder. Det är snart sommar, det är även snart skoljogg. Närmare bestämt på fredag eftermiddag, hmm...vi springer så bra vi kan, sen får det gå som det går.

Fick bara VG på min vackra bild, ska komplettera omgående eftersom jag absolut inte kan leva med ett VG i bild som jag är en sådan stjärna på. Nej, det är faktiskt mest för min egen skull, not! Men iaf, vad gillar ni bilden? Den är fräsig som tusan. Jag ska även passa på att tipsa om Kunskapsskolans duktigaste tjej vad gäller musik, Sofie Edlund. Hennes myspace-sida uppdateras inom kort med underbar musik. Jag kommer absolut att lyssna på den, gör det ni också ;)

myspace.com/almasofie

So long!!

Kommentarer
Postat av: juliia

kaaaaaalllttt

2008-05-19 @ 19:47:30
URL: http://familjenfisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0