13/8-08

2008-05-13 @ 11:42:12

image4



Världens skönaste musiker finns i Sverige! Mer Hellström åt folket!! För en lång lång tid, är en mycket bra låt och detta kommer låta klyschigt men jag älskar den faktiskt. Lite sorgsen, men ändå underbar!! Det äro sommar nu folk! Gläd er åt detta och dyrka solen på ett övernaturligt sätt, tycker jag i alla fall!


Matte A prov precis, kan ha gått bra. Kan också ha gått mindre bra, men vi får hoppas på det förstnämnda. Har precis varit på konsum och apoteket och Anns har fixat stuff. Soligt värre ute! Käkade även en vaniljmunk för att toppa känslan. Någon äcklig krusbärssmak på MER:en blev det också. Inte bra alls! Nu är det tyvärr plugg som gäller, ska kanske även ut och rasta mig själv på studsmattan, kärlek till den! Hej Emilia är 10år igen!

Träning ikväll, sen är det skola igen på Onsdag. Känns ändå helt okej, måste komma igång nu så jag kan få de dära förbaskade betygen som har varit mitt liv de senaste 4 åren. Men ja, life's a bitch. Sugen på att bada till 100% dock lite för kallt idag, men det kommer väl.

dagens länktips:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=83860389

Nej! Nu ska jag käka frukost och göra lite matte till, vi hörs och ses vänner!
So long!

Kommentarer
Postat av: MartinA

13/8 08 ? Hö... :)

2008-05-13 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0