12/5-08

2008-05-12 @ 12:43:22

Jaha! Jag har en blogg här också. Jag tror jag ska använda den iställetför min andra som vi inte ska nämna vid namn. Tillbaka efter 1 år borta fån bloggvärlden är jag här, som en liten nybörjare. Borde egentligen sitta ute i det härliga vädret men jag skippar det för denna underbara blogg.

Ingen träning idag, jasså jasså. Skönt faktiskt. Ikväll ska jag på ett infomöte om min språkresa till Frankrike i sommar. Det ska bli väldans skoj vill jag tala om. Kommer bli som en av dom dära modellerna i reportage om franska rivieran: totalt utseende och pengafixerad bitch med stråhatt. Ja men, vad kan man göra åt saken? Det är tragiskt, men jag ser fram emot resan ändå.

Myggorna är igång igen, usch och blä. Ett lår som innan var rätt stort är nu gigantiskt, det är fruktansvärt vad en liten bit skinn kan svullna upp och värka. Ska nog fixa någon medicin mot det, någon som vet nåt bra alternativ? Jag övningskörde för första gången igår. Det var allt lite läskigt, men jag fixade det. Kröp fram i ettans växel på en grusväg utan gas. Man måste ju börja någonstans.

Nu ska jag fortsätta med min nobelpristagar nominering för litteraturpriset. Ohja! Det låter frestande jag vet, sen blir det nog en sväng ut i solen och ner i stan. Det gillar jag skarpt, måste ha nåt att ta på mig ikväller.
 

Ta er en titt på min förtjusande bilddagbok när ni ändå är igång.
envitipodsladd.bilddagboken.se

Tack & Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0