The history books forgot about us and the bible didn't mention us, not even once...

2008-12-20 @ 13:51:11
Nej, så kan det gå. Ikväll blir det trevligt! Hela kunskapsgänget, IB (minus en del)ungarna och resterande (känn der träffade Louise, Knutan & Clara) kommer till mitt hus. Emilia ska laga mat, och städa. Två egentligen helt omöjliga saker för värdinnan ifråga händer under ett och samma tak en dag. Mina föräldrar är stolta, jag vet det! Så även min döda gammelfarmor, hon sitter där uppe och tänker "Äntligen har skitungen fått ihop ett städat hus och mat" fast det gör hon ikväll, det har liksom inte hänt ännu.



Det är julafton om 4 dagar, du många julklappar har Emilia?
Svar: 0.
Jag vet, jag är underkänd i julklappsköpning. Jag är nog underkänd i att planera, något jag märkt de senaste dagarna. Jag har inget att ta på mig idag så jag har skickat ut Fanny att handla till mig. Tack! <3 Hoppas det passar och att jag blir nöjd, fast det blir säkert toppen!

Nu ska jag återgå till att städa och ringa och gnälla på Louise att hon uppför sig dåligt, alltid lika skojsigt vill jag påpeka.
Puss på er alla :*

Kommentarer
Postat av: CommeSiCommeCa

Ibland tycker jag att du är lite taskig mot lilla Louise. Tur att du har sådana snälla små vänner som den där Fanny förresten, vad skulle du ha gjort utan henne?!

2008-12-29 @ 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0