Vuxet liv helt enkelt!

2008-08-15 @ 13:55:24
Usch ja, vad jag känner mig allmänt vuxen. Jag har egen inkomst, jag har massa dyra utgifter (som jag såklart håller reda på själv), jag rensar mitt rum på gamla saker som jag inte behöver, jag lagar mat lite då och då, jag gör hellre något aktivt än att sitta vid datorn (!), jag har fått mitt gymnasiependlarkort och ska börja 1:an på Måndag. Som "grädden på sylten" (frankrike inside joke, jag är inte så gammal trots allt, gudskelov (did I just write "gudskelov"? 40åringssnack...) så jobbar jag till och med för att få en bättre tillvaro.  Usch usch, ålderkris på gång?

Nej, nu rycker vi upp oss...jag väntar fortfarande svar från Melina om våran dejt ikväll. Hoppas det blir av, ungen är ju för fasiken bäst! (ojoj, besatta Emilia igång igen). Jag har satt igång med min träning igen, haha, det är spännande att se var blåmärkena hamnar efter varje ispass. Mostly on armbågarna och knäna (vilken är bestämda formen för knä i plural? Knän eller knäna? OBS: Kolla upp) Jaha nej, på min lunch idag (1 timme, hinner man käka och shoppa har man flyt :P)  har jag sprungit runt i Malmö och förjäves försökt hitta en skolväska som jag såklart kollat ut i förväg (told you, jag är 30 i sinnet). Det var antagligen allt för idag, oj just det...Malmö festivalen börjar idag. Någon som ska palla sig dit?

Emilia

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Det var inte det dom skrev. Hon ville inte ge dem mer publicitet inte mig;

2008-08-15 @ 14:17:49
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

haha okej;D

2008-08-15 @ 16:00:15
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0