Utan någon som helst aning om vad dagen kommer innehålla

2008-08-12 @ 12:50:28


Tuffa 16-åringar som tror att dom är sååå mycket äldre än vad de är på en bar i Frankrike. Äh, jag gillade det i alla fall :)
Bara en av många bilder...kommer antagligen fler under tidens gång.

Nu har jag precis kommit hem från mitt andra träningspass för denna säsong än så länge. Vi har ett till ikväll så än är inte träningsdagen över. Jag saknar MELINA hon har liksom blivit som ett dagligt intag sedan Frankrike och då blir man ju lite abstinent när man inte får träffa henne. Jag låter som någon störd stalker som inte har något eget liv, men det struntar jag i (för vi dansar och du har så mjuka läppar, haha håkan i vardagen jadå. absolut inget med melina att göra dock) Jaha ja ja, nu ska jag laga lite mat till mams och mig så jag kan övertala henne att åka och shoppa med mig. Panik...jag börjar skolan på måndag. Vad tar man på sig för att signalera: Jag är normal, jag hatar landskrona, jag är lika smart som er andra, jag har tänkt igenom mitt beslut att gå på IB väldigt noga, jag är mogen, jag är anpassningsbar, jag är inte trångsynt, jag vill alla väl....ja ni fattar konceptet. Vad tar man på sig för att passa in samtidigt som man ska sticka ut lite? Det är frågan.

Emilia hälsar!

Kommentarer
Postat av: erik

Jo, ibland vill man ju bara komma ifrån det vanliga liksom :P Ganska skönt med skola då!

2008-08-12 @ 13:46:14
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: linnea

svar: verkligen, asså jag totalt älskar fris&company! har en rätt lik dendär, som jag bara älskar. går inte att vara utan, skulle så hemskt gärna vilja ha dendär också.. galet! något du undrar,fråga

2008-08-12 @ 13:59:03
URL: http://bbbaby.blogg.se/
Postat av: Mamma My

Emilia, du är alltid lika fin vad du än har på dig!!! Nu lät jag lite väl mammig....Kram och lycka till på måndag!

2008-08-12 @ 18:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0