PrIb08a

2008-08-25 @ 21:04:58
Det är grejer det ni! Nu har en vecka gått sen vi satt där i aulan livrädda för vad framtiden skulle utbringa. En vecka sedan vi satt där förväntansfulla i klassrummet och tittade oss nyfiket omkring. What I have realized is that my life is going to change in so many ways these three years and I can't wait. The biggest change since we started last Monday has been that I think in English, I speak English and write in English. Whatever I do, I always translate it into English, sometimes I even know the English expression or word better. But I won't let you suffer, let's switch into Swedish. Sådär ja, som sagt. Livet har tagit en vändning, på många sätt. Jag tillbringar nu 13 timmar på skolan (inkluderat tågresan och läxor) om dagen vilket gör att jag alltid tänker på skolan. Men på ett sätt känns det ändå inte jobbigt, jag trivs med Ib...det är här jag hör hemma, jag trivs med människorna och lärarna vilket gör att det alltid känns kul att gå till skolan. Men nu ska jag göra matte, vi hörs alla!
/E

Kommentarer
Postat av: melina

att du trivs makes me happy för du förtjänar det bästa!

2008-08-26 @ 18:08:04
URL: http://melinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0