Första Inlägget sedan hemkomst

2008-08-10 @ 16:03:53

Ja, det blir väl antagligen sådär. Man måste prioritera och tyvärr hamnade bloggen inte så högt på listan, men nu är jag här igen och ska försöka uppdatera. Någon gång när jag har riktigt tråkigt ska jag även publicera en hel historia om Frankrike resan då jag verkligen vill ha kvar allt jag kan komma ihåg än så länge i min blogg :) Hoppas allt är bra med er som klickar in här lite då och då, det är det med mig i alla fall.

Lite updates sen sist!
Melina Stenchill ingår nu i min bekantskapskrets eftersom hon var lätt chillast i France :)
Jag har kommit in på IB på Malmö Borgarskola och börjar där den 18/8 kl 12 i Aulan.
Jag har insett vad jag vill och vad jag måste göra för att få det!
Jag har också insett att min träning kommer bli lidande av skolan, fastän vi fått ännu senare träningstider.
Min garderob måste uppdateras ständigt, working progress helt enkelt.
Den 18/8 stänger jag även av mitt gamla liv och börjar på nytt, allt ska ändras och allt ska glömmas.

Det var väl allt!

/ E


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-10 @ 16:54:55
Postat av: melina stenchill

UPPDATERING!!!!!!! ohlalala

ändå chill

2008-08-10 @ 16:55:47
URL: http://melinaa.blogg.se/
Postat av: Clara

uppdatering behöver jag hålla¨på med:P

2008-08-11 @ 22:32:53
URL: http://strawberrytree.blogg.se/
Postat av: Mamma My

Nytt liv låter spännande men du glömmer väl inte Sigge????

2008-08-12 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0